Cu cele două noi versiuni ale modelului Mazda6, hatchback şi combi, constructorul japonez vrea să câştige cât mai mulţi clienţi pe piaţa din România. E mai mare, dar mai uşoară. Şi Cu cele două noi versiuni ale modelului Mazda6, hatchback şi combi, constructorul japonez vrea să câştige cât mai mulţi clienţi pe piaţa din România.
E mai mare, dar mai uşoară. Şi sportivă, dar şi elegantă. Are un sistem de control al computerului de bord fixat pe volan şi se prezintă în 3 variante de motorizare: 1.8 cm3 benzină, 2.0 cm3 diesel şi 2.5 benzină. Cam astea ar fi, în mare, noutăţile noii Mazda6 cu care constructorul nipon a închis gama Mazda6.
Cele două modele de caroserie vor fi comercializate în România din această primăvară la preţuri începând de la 20.490 de euro pentru varianta hatchback şi ajungând până la 22.190 de euro pentru motorizarea diesel.
E mai mare, dar mai uşoară. Şi sportivă, dar şi elegantă. Are un sistem de control al computerului de bord fixat pe volan şi se prezintă în 3 variante de motorizare: 1.8 cm3 benzină, 2.0 cm3 diesel şi 2.5 benzină. Cam astea ar fi, în mare, noutăţile noii Mazda6 cu care constructorul nipon a închis gama Mazda6.
Cele două modele de caroserie vor fi comercializate în România din această primăvară la preţuri începând de la 20.490 de euro pentru varianta hatchback şi ajungând până la 22.190 de euro pentru motorizarea diesel.
Mazda vrea să vândă 400 de unităţi în România
Gama de propulsoare pe benzină - 1,8l, 2l şi 2,5l - oferite în prezent de constructorul nipon este completată de un motor common-rail turbo diesel de 2l, care dezvoltă 140 CP şi un cuplu maxim de 330 Nm. Motorul diesel a fost îmbunătăţit şi este mai economic, înregistrând un consum de combustibil combinat de 5,6l/100km, mai puţin cu 6,7% faţă de versiunea anterioară.
Ca urmare a îmbunătăţirilor realizate de in