In ultimul an sub conducerea CEO-ului Richard Anderson, UPC Romania, filiala locala a companiei de comunicatii prin cablu Liberty Global, a inregistrat 1,33 milioane de clienti pe segmentul video, mai putin cu 117.000 de clienti fata de anul trecut, ca urmare a intensificarii competitiei pe piata, potrivit comunicatului Liberty Global.
Compania a inregistrat, in 2007, 1.185.100 abonati pentru serviciul analog de cablu TV, 37.400 abonati pentru serviciul de cablu digital si 115.000 abonati pentru serviciile direct-to-home (DTH).
Daca pe segmentul video analog, UPC Romania a pierdut in ultimul an 117.000 clienti, compania a atras aproape 31.000 de clienti noi pe segmentul video digital si 64.700 de clienti pe segmentul DTH.
Pe segmentul serviciilor de Internet, compania de comunicatii avea la sfarsitul lui 2007 181.800 clienti, in crestere de la 119.000, cati inregistrase in 2006. UPC Romania a castigat anul trecut 4.000 de abonati pentru liniile telefonice fixe, ajungand la finele lui 2007 la 96.400 clienti pe acest segment.
Liberty Global a inregistrat anul trecut venituri de 9 miliarde de dolari, in crestere cu 39% fata de anul trecut, de la 6,48 miliarde de dolari in 2006. Compania a inregistrat pentru intreg anul 2007 pierderi nete de 422,6 milioane de dolari.
Liberty Global este unul dintre liderii industriei mondiale de comunicatii prin cablu oferind servicii video, voce si acces la Internet, pentru a conecta cei 16 milioane de clienti la lumea informatiei, a comunicarii si divertismentului.
Compania are retele de comunicatii in banda larga in 17 tari, in principal in Europa, Japonia, Chile si Australia. Liberty Global, Inc. detine actiuni in companii de distributie de programe si continut media, cum sunt Jupiter TV in Japonia si Chellomedia in Europa.