Tiguan este o maşină cinstit făcută. Este plină de bun simţ. Nu-ţi promite nimic, ca ulterior să te dezamăgească. Este ca un contract prenupţial făcut de un avocat din Las Vegas. Beton.
Tiguan este o maşină cinstit făcută. Este plină de bun simţ. Nu-ţi promite nimic, ca ulterior să te dezamăgească. Este ca un contract prenupţial făcut de un avocat din Las Vegas. Beton.
DAS AUTO. Nu e genul după care întorci capul pe stradă. Nu epatează. Nu are înflorituri sau fasoane cromate. Nu iese cu nimic în evidenţă. Dar este o MAŞINå. Când spui “ceas” te gândeşti la Elveţia. Când spui maşină, prima ţară care îţi vine în minte este Germania.
Tiguan-ul este fratele mai mic al Tuareg-ului. Designul de bord este asemănător cu cel de la Golf Plus, de la care împrumută o parte din platformă. Este agil în traficul citadin, nu consumă foarte mult şi se descurcă şi off-road. Este, dacă vreţi, un SUV de buzunar. Un “hibrid” atât de plăcut pieţii auto, care vrea din ce în ce mai mult, conform bancului, să fie “şi jucărie, şi ciocolată, şi surpriză”.
INTERIORUL. Înăuntru – acelaşi interior nemţesc. Auster, oarecum clasic. Un display TFT color cu touchscreen îţi atrage imediat atenţia. Un lucru bun. Este mult mai distractiv aşa. Instalaţia audio sună bine pentru una de serie. Pentru fani există şi un hard integrat cu o capacitate de 30 Gb. Aşa că, dacă ai ambiţii muzicale, poţi stoca aici vreo 7.000-9.000 de mp3-uri. Suficiente pentru – am calculat noi – 300-400 de ore de muzică. Şi, pentru ca totul să fie perfect, beneficiezi şi de sun-roof cu trapă.
VARIANTE. Deocamdată în România nu sunt prezente decât două motorizări: 1.4 TSI 150 CP şi 2.0 TDI 140 CP. În lunile care urmează vor intra pe piaţă şi celelalte: 2.0 TSI 170 CP, 2.0 TSI 200 CP sau 2.0 TDI 170 CP.
Date tehnice:
Motorizare: 2.0 TDI 4 Motion/140 CP @