Designerii din IT, creatorii de accesorii si marii designeri de pantofi cu siguranta nu se tem de recesiune. Minti luminate unesc stralucirea din lumea bjiuteriilor cu inteligenta IT-ului, in timp ce maini iscusite fabrica in acelasi spirit pantofi si cur
Ce poti face pentru a sparge tiparele in lumea seaca numita "corporate"? Poti adopta mici gesturi si detalii, cum ar fi sa iti strecori BlackBerry-ul intr-o husa de lux speciala, din piele de piton, sau sa porti pantofi cu talpa rosie. Detaliile (mai mult sau mai putin vizibile) fac diferenta, iar designerii de top fac tot ce pot pentru a veni in ajutorul corporatistilor.
Brandurile Louis Vuitton, Case-Mate si Violet May creeaza huse de lux pentru BlackBerry, din materiale care sfideaza sobrietatea sedintelor de top management: de la aur incrustat cu diamante de 3,5 carate (13.477 de euro la Case-Mate), la piele aurie de piton (262 de euro la casa londoneza Violet May) si materialul specific Louis Vuitton, folosit in colectia Okapi Case GM pentru a inveli BlackBerry-ul (283 de euro).
Nu mai e o noutate ca gadgeturile sunt acum incrustate cu pietre pretioase. Si memoria are nevoie de bijuterii: USB-ul White Lake creat de designerul olandez Erwin de Vroome e realizat din aur de 14 sau 18 k si diamante. Si firma S.T. Dupont, care fabrica de obicei stilouri, brichete sau ochelari, are o colectie numita Black Diamond, care include un dispozitiv USB cu diamant negru. Capacitatea e de 2 giga (daca mai conteaza), iar finisajul e din paladium.
Dar scump nu inseamna neaparat stralucitor. Desi pantofii de dama creati de Louboutin sau Vivier nu pot trece neobservati, in cazul lor luxul e mai discret. Dupa sezoane intregi de balerini si talpi inalte, pantofii cu toc fac din nou furori. Dar nu orice pantofi: cei din piele de ponei, piei metalice, exotice, cu design aparte (tocul curbat inauntr