SUV-ul Coupe al celor de la Land Rover, LRX Concept, a fost dezvaluit publicului pentru prima data la Detroit, in urma cu o luna. Daca cineva si-a inchipuit ca va trece mult pana la a doua apartie in public a masinii, s-a inselat. Pentru Geneva Land Rover a pregatit doua variante ale lui LRX, una neagra, cealalta argintie. Dincolo de culoarile contrastante, cele doua LRX-uri aduc la salonul auto o serie de tehnologii si materiale de ultima generatie.
Masinile sunt usoare gratie fibrei de carbon intrata in componenta structurii de rezistenta a caroseriei lor, dar aflata si la vedere in plafon. Jantele din aliaj ultra-usor sunt o alta inovatie prezenta pe cele doua LRX-uri.
Propulsie hibrida
La precedenta sa aparitie, oficialii Land Rover declarau ca LRX este desenat si creat in trendul „verde” al vremurilor noastre. Prin urmare, LRX-urile prezente la Geneva sunt propulsate de un grup motor hibrid format dintr-un diesel si un motor electric.
Diesel-ul are o capacitate de 2.0 litri, stie sa consume biodiesel, si reuseste un consum de doar 4.7 litri la suta, ajutat, evident, de motrul electric. Acesta este montat pe puntea spate si trage singur de masina la viteze mici. Odata cu cresterea vitezei sau la demarari bruste calculatorul porneste automat si dieselul pentru mai multa forta, iar cele doua propulsoare functioneaza in paralel.
Daca viitorul proprietar al Land Rover va fi Tata Motors sau daca brandul va ramane in continuare sub umbrela Ford, un lucru este cert: LRX va deveni in curnad un nou produs al britanicilor. SUV-ul Coupe al celor de la Land Rover, LRX Concept, a fost dezvaluit publicului pentru prima data la Detroit, in urma cu o luna. Daca cineva si-a inchipuit ca va trece mult pana la a doua apartie in public a masinii, s-a inselat. Pentru Geneva Land Rover a pregatit doua variante ale lui LRX, una