Cat de greu poate sa fie sa ai un job la care sa necesite o paleta de cunostinte din multe alte profesii? Cel mai bun raspuns poate fi dat de un strategy director, care trebuie sa ofere consultanta, sa creeze proiecte si, in final, sa poata sa le vanda.
"Ca director de strategie coordonez toate proiectele de consultanta de brand desfasurate de agentie. In cadrul acestor proiecte execut anumite lucruri, de la cercetare si analiza la redactarea de elemente de strategie. Apoi, contribui si la prezentarea proiectelor catre client. De asemenea, promovez si vand serviciile de consultanta/strategie ale firmei catre clientii romani sau straini ai companiei", spune Stefan Calin Liute, strategy director la agentia de consultanta pentru branding si design interactiv Grapefruit. Ca director de strategie, Liute are doua zile tipice, "cea de la birou si cea de teren sau de prezentari. " De la ora 9:00 sunt la birou, unde imi stabilesc agenda pentru ziua respectiva. Revista presei o fac oportunist si imprastiat in decursul zilei, in principal pe web, iar e-mailul il verific pe tot parcursul zilei. Apoi, cu exceptia unei pauze de pranz, combin dupa necesitati activitati de genul discutiilor cu colegii si clientii ale caror proiecte le gestionam sau ma intalnesc cu clientii", precizeaza Liute.
In ziua de teren sau in care au loc prezentari, directorul de strategie incepe cat mai devreme interviurile cu clienti, in diverse locatii din Bucuresti sau din tara. "In cazul zilelor de prezentari, seria de interviuri este inlocuita de una sau doua sedinte de lucru de mai multe ore, nu intotdeauna in aceeasi localitate, in care prezint clientilor documente de lucru sau potentialilor clienti - propuneri de proiect. Ocazional, prezentarile sunt inlocuite de contributii la diverse conferinte sau seminarii de profil", spune reprezentatul Grapefruit Stefan Calin Liute, care este si un