Cu un imens potential de crestere, piata mobilei si a decoratiunilor interioare din Romania a primit noi jucatori, unul din acestia fiind si compania spaniola KA International. Cat de repede asteapta jucatorii din decoratiuni un break-even (pe zero - n.r.)? Explica pentru Wall-Street Andreea Dragne, director general al KA International Romania.
“Intrarea in Uniunea Europeana a facut din Romania una dintre tarile importante pe harta de afaceri, iar compania KA International doreste sa fie prezenta in toate tarile Europene si, mai ales, in cele cu mare perspectiva de dezvoltare. Astfel, Romania se adauga celor peste 50 de tari in care KA International este prezenta“, a declarat, pentru Wall-Street, Andreea Dragne, director general KA International Romania.
Unul din cei mai mari jucatori europeni in amenajari interioare si decoratiuni, Ka International a intrat in septembrie anul trecut in Romania prin intermediul companiei Colonial Design, detinatorul francizei pe piata autohtona. Primul show-room s-a deschis in Bucuresti, in urma unei investitii initiale de 150.000 de euro, care va depasi 200.000 de euro dupa finalizarea tuturor lucrarilor de amenajare.
In viitor, exista posibilitatea de francizare in marile orase, precum Timisoara, Brasov, Constanta, Cluj, Iasi sau Bacau. “Din cele 6 orase in care dorim sa dezvoltam, in acest an speram sa semnam acorduri de francize in 3-4 dintre ele. Ne-am propus sa continuam deschiderea de noi magazine si in Bucuresti”, a afirmat directorul KA International Romania.
“Romania nu este inca o piata matura, este inca o piata in crestere, care se dezvolta odata cu noile ansambluri rezidentiale de lux, cu constructia de noi obiective turistice. In acelasi timp, consumatorii devin din ce in ce mai informati, mai sofisticati si mai pretentiosi. Deocamdata, oferta din piata nu acopera cerintele consumatorilo