In primele doua luni ale anului 2008, Dacia a fost marca ale carei vanzari au crescut cel mai mult pe piata franceza, ajungand la o cota de 2,6% din piata masinilor noi, conform Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
In lunile ianuarie si februarie s-au vandut in Hexagon peste 8.600 de masini Dacia, mai mult decat dublu fata de primele doua luni ale anului trecut.
Dacia e in top zece cu o cota de 2,6% din piata, devansand marci precum Mercedes, BMW sau Audi.
Per total, pe piata franceza s-au vandut peste 337.000 de masini in primele doua luni, avans de 2,4%. Marcile autohtone au 55% din piata si vanzari in crestere, in special la Citroen unde procentul se apropie de 10%. Renault e lider cu 21% din piata, in timp ce Peugeot se mentine aproape cu 19%. La marcile straine lider este Volkswagen cu 6,3%.
Anul trecut, Franta a fost cea mai importanta piata de export pentru Dacia, cu peste 32.000 de masini. Cu un an inainte, producatorul vanduse aproape 19.000 de masini in Hexagon, dublu fata de 2005.
In primele doua luni ale anului 2008, Dacia a fost marca ale carei vanzari au crescut cel mai mult pe piata franceza, ajungand la o cota de 2,6% din piata masinilor noi, conform Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
In lunile ianuarie si februarie s-au vandut in Hexagon peste 8.600 de masini Dacia, mai mult decat dublu fata de primele doua luni ale anului trecut.
Dacia e in top zece cu o cota de 2,6% din piata, devansand marci precum Mercedes, BMW sau Audi.
Per total, pe piata franceza s-au vandut peste 337.000 de masini in primele doua luni, avans de 2,4%. Marcile autohtone au 55% din piata si vanzari in crestere, in special la Citroen unde procentul se apropie de 10%. Renault e lider cu 21% din piata, in timp ce Peugeot se mentine apro