Surorile Monica şi Penelope Cruz şi-au lansat prima colecţie vestimentară.
1 /.
Penelope şi Monica Cruz şi-au lansat, la sfârşitul acestei săptămâni, la Istanbul, prima colecţie de modă, realizată pentru lanţul de magazine Mango, marca spaniolă de haine cu cea mai mare notorietate internaţională.
Asemănarea izbitoare dintre cele două surori, Monica şi Penelope, care în trecut a dat de furcă paparazzilor, s-a dovedit o binecuvântare pentru agenţii de marketing, care au exploatat această întâmplare pentru promovarea mai multor mărci, printre care şi Mango.
Dacă mişcarea a fost văzută de specialiştii de marketing drept o contrapondere competitivă la colecţiile lansate de Madonna pentru concurenţii de la H&M, sau de Kate Moss pentru marca Topshop, cele două actriţe spaniole văd acest contract de imagine ca pe o oportunitate sperată de a se exprima într-un domeniu care le-a tentat întotdeauna: creaţia vestimentară. O spune Monica, fostă dansatoare în trupa celebrului Juaquin Cortez, în prezent actriţă şi vedetă a televiziunii spaniole, care şi-a petrecut sfârşitul de săptămână în Turcia, pentru a participa la prezentarea primei sale colecţii.
EVZ: O primă colecţie „Cruz“...
Monica Cruz:Lansăm acum prima colecţie, pentru sezonul primă vară/vară 2008, sub umbrela Mango. Este o colecţie inspirată din anii ’50-’70, anii nebuni de la Saint Tropez, o serie de haine gândite în spiritul întreţinut de actriţele italiene, ca Brigitte Bardot, Claudia Cardinale sau Monica Vitti. Nu sunt interesată neapărat de curentul retro, pe cât îmi place spiritul de atunci, pe care-l găsesc şi acum la fel de actual. M-am lăsat inspirată şi de extravaganţele din lumea modei a anilor ‘90, admir seria de aur Cindy Crawford, Linda Evanghelista sau Naomi Campbell, „mărcile“ perioadei care producea pe atunci celebrităţi în modelling. Din to