Nou-înfiinţata Direcţie de Turism a Capitalei vine cu 32 de proiecte de promovare a turismului: trasee auto şi pietonale, promovare internet. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
1 /.
EVZ: Nu e cam târziu înfiinţatăDirecţia de Turism a municipalităţii?
Cristian Petrescu, şeful DirecţieiTurism:E cam târziu, într-adevăr, ca după 18 ani municipalitatea să se decidă să ofere interesul cuvenit acestui domeniu. Încercăm să facem noi tot ce nu s-a întreprins până acum. Problema este că nu se poate bate din palme şi gat.
Şi ce îşi propune această direcţie? Înajun nu se mai pot face multe, cel puţincând vine vorba de turism suntem multîn urmă.
Noi avem 32 de proiecte pe termen scurt şi mediu. Primul, şi cel mai important, ţine de elaborarea strategiei de dezvoltare turistică până în 2026. Cele 32 de proiecte cuprind dezvoltarea axelor turistice Nord - Sud şi Est - Vest, Bucarest Daily pass, cardul cu acces la orice obiectiv turistic, linia turistică auto cu 17 staţii deja identificate. Apoi mai sunt cele 100 de infochioşcuri, un proiect demarat cu ceva timp în urmă de o altă direcţie. Anul acesta, urmează să fie aduse unităţile, care seamănă cu nişte cabine telefonice şi care vor oferi informaţii despre Bucureşti, istoria oraşului, trasee, hărţi. Şi, pentru că stăm prost şi pe partea internet, vrem să înfiinţăm un portal de promovare turistică a Capitalei. Proiectul e prevăzut în bugetul primăriei pe 2008.
Casa Poporului spală ruşinea
Ce avem noi original încât l-ar facepe un englez sau un francez să vrea săne viziteze Capitala?
Cum spune şi teoria turismului, în general, superlativele atrag. Oricât ne deranjează pe noi, până la urmă Palatul Parlamentului este principala atracţie. Toţi turiştii sunt interesaţi să vadă această clădire, care este cea mai mare din Europa. Ei sunt încântaţi de ceea ce văd acolo. Proble