Automobile Dacia a decis, odata cu lansarea berlinei bicorp Sandero, sa-si schimbe logo-ul, a anuntat producatorul, marti la Salonul Auto de la Geneva. Noul logo va fi utilizat, pentru inceput, doar la modelul Sandero, potrivit reprezentantilor companiei.
Noua sigla adopta culoarea argintie, insa numele producatorului ramane scris cu albastru, dar nuanta difera.
"Noul logo Dacia, dezvaluit la Salonul de la Geneva, exprima, asemenea produselor marcii, modernitate, simplitate si robustete. Albastrul, culoarea emblematica a marcii, este in continuare prezenta, dar capata un ton mai profund si mai nobil", considera producatorul.
In prezent, Dacia este disponibila pe 51 de piete, din Europa pana in Africa, trecand prin Maghreb si Turcia. In luna martie, marca isi va face intrarea si in Portugalia, iar in Scandinavia (Suedia, Danemarca, Finlanda) pana la sfarsitul lui 2008. Automobile Dacia a decis, odata cu lansarea berlinei bicorp Sandero, sa-si schimbe logo-ul, a anuntat producatorul, marti la Salonul Auto de la Geneva. Noul logo va fi utilizat, pentru inceput, doar la modelul Sandero, potrivit reprezentantilor companiei.
Noua sigla adopta culoarea argintie, insa numele producatorului ramane scris cu albastru, dar nuanta difera.
"Noul logo Dacia, dezvaluit la Salonul de la Geneva, exprima, asemenea produselor marcii, modernitate, simplitate si robustete. Albastrul, culoarea emblematica a marcii, este in continuare prezenta, dar capata un ton mai profund si mai nobil", considera producatorul.
In prezent, Dacia este disponibila pe 51 de piete, din Europa pana in Africa, trecand prin Maghreb si Turcia. In luna martie, marca isi va face intrarea si in Portugalia, iar in Scandinavia (Suedia, Danemarca, Finlanda) pana la sfarsitul lui 2008.