Dacia Sandero utilizeaza platforma B0 (platforma Logan, provenita din platforma B a Aliantei), cu puntea fata de tip pseudo Mac Pherson cu brat triunghiular. La randul sau, puntea spate provine si ea din platforma B0, avand forma de H cu profil deformabil si epura programata ; la aceasta se adauga arcurile elicoidale si amortizoarele verticale cu cursa de suspensie marita. Ca si celelalte modele din gama Dacia, Sandero are o garda la sol inalta (155 mm), ceea ce ii permite sa infrunte toate ti
Dacia Sandero utilizeaza platforma B0 (platforma Logan, provenita din platforma B a Aliantei), cu puntea fata de tip pseudo Mac Pherson cu brat triunghiular. La randul sau, puntea spate provine si ea din platforma B0, avand forma de H cu profil deformabil si epura programata ; la aceasta se adauga arcurile elicoidale si amortizoarele verticale cu cursa de suspensie marita. Ca si celelalte modele din gama Dacia, Sandero are o garda la sol inalta (155 mm), ceea ce ii permite sa infrunte toate tipurile de sosele si ii confera o reala polivalenta. Sandero beneficiaza de un scut de protectie care asigura rularea fara riscuri pe drumurile neamenajate.
Majoritatea versiunilor beneficiaza de un sistem de directie asistata, sigur si precis. Versiunile de intrare in gama sunt echipate cu un sistem de directie manuala, acest element contribuind la mentinerea unui pret accesibil. Efortul la volan este diminuat, datorita cresterii usoare a raportului de demultiplicare fata de modelul Clio II.
In functie de versiune, scaunul soferului poate fi reglat atat pe inaltime, cat si in zona lombara. Ca un element suplimentar de confort, Dacia Sandero dispune, in functie de nivelul de echipare, de volan reglabil pe inaltime. Comenzile, amplasate ergonomic sub volan, au in vedere confortul soferului.
@