Putini erau cei care, imediat dupa razboi, erau dispusi sa parieze pe ceea ce a ajuns Volkswagen astazi. Si totusi, in timp, Beetle si Golf au devenit cele mai bine vandute modele din istorie, iar marca de la Wolfsburg este un nume de referinta in industrie. Ultimele cifre oficiale complete se refera la anul 2005, atunci cand Volkswagen a reusit o crestere, in conditiile in care multi constructori au avut probleme chiar si sa-si limiteze deficitul. Astfel, totalul vanzarilor a a juns la 5.243 de milioane de exemplare, fata de 5.079 de milioane in 2004, ceea ce inseamna o cota de piata de 9,1 la suta la nivel global. In Europa de Vest, lucrurile stau chiar mai bine, cota de piata fiind de 18,9 la suta. Evident, in aceste conditii nu este de mirare ca Volkswagen a obtinut profit la nivel global, acesta cifrandu-se la 1,12 miliarde de euro. Business-ul este in momentul de fata divizat in doua grupuri de branduri. In cel situat sub umbrela lui Audi mai sunt incluse Seat si Lamborghini, in timp ce in cel aflat sub tutela Volkswagen mai figureaza Skoda, Bentley si Bugatti. La nivel mondial exista peste 40 de uzine, in care 345 de mii de angajati produc zilnic, in medie, 22.500 de automobile. Distributia se desfasoara in peste 150 de tari, un indicator clar al statutului de care se bucura astazi marca nascuta acum saptezeci de ani.
Putini erau cei care, imediat dupa razboi, erau dispusi sa parieze pe ceea ce a ajuns Volkswagen astazi. Si totusi, in timp, Beetle si Golf au devenit cele mai bine vandute modele din istorie, iar marca de la Wolfsburg este un nume de referinta in industrie. Ultimele cifre oficiale complete se refera la anul 2005, atunci cand Volkswagen a reusit o crestere, in conditiile in care multi constructori au avut probleme chiar si sa-si limiteze deficitul. Astfel, totalul vanzarilor a a juns la 5.243 de milioane de exemplare, fata de 5.079 de m