O bancă rusească – Expobank – a pus în aplicare o strategie de marketing extrem de neconvenţională. Banca s-a prezentat pe sine prin intermediul unui...calendar sexy cu angajatele băncii. Din acestea – câte una pentru fiecare lună a anului – se numără atât secretare din respectiva bancă, cât şi manageri de top. Culmea este că ideea calendarului sexy a aparţinut chiar conducerii băncii. Kirill Yakubovskiy, preşedintele consiliului de administraţie, a aprobat proiectul, iar soţia sa, Elena Boksa, a realizat pozele.Printre cele care au pozat în calendar se numără economistul-şef pentru clientela VIP, Anna Pogodina, sau şefa ei, Julia Kovyneva. Indiferent de poziţia ocupată în ierarhia băncii, niciuna dintre salariatele de la Expobank n-a încasat vreun ban pentru prestaţia sa.
Sarcina fetelor a fost să sensibilizeze privirea şi portofelele celor de la Barclays. Iar strategia se pare că a funcţionat, britanicii achiziţionând recent Expobank.
Astfel, după preluarea în valoare de 745 milioane de dolari anunţată luni, reprezentanţii Barclays ar putea descoperi că „activele” Expobank sunt mai consistente decât îşi imaginau. (E.F.)
O bancă rusească – Expobank – a pus în aplicare o strategie de marketing extrem de neconvenţională. Banca s-a prezentat pe sine prin intermediul unui...calendar sexy cu angajatele băncii. Din acestea – câte una pentru fiecare lună a anului – se numără atât secretare din respectiva bancă, cât şi manageri de top. Culmea este că ideea calendarului sexy a aparţinut chiar conducerii băncii. Kirill Yakubovskiy, preşedintele consiliului de administraţie, a aprobat proiectul, iar soţia sa, Elena Boksa, a realizat pozele.Printre cele care au pozat în calendar se numără economistul-şef pentru clientela VIP, Anna Pogodina, sau şefa ei, Julia Kovyneva. Indiferent de poziţia ocupată în ierarhia băncii, niciuna dintre s