Continua incercare de a sparge barierele in designul unei noi masini nu este pe placul tuturor. Exista un grup de cumparatori traditionali, chiar conservatori ar spune unii, care cauta o masina spatioasa si confortabila dar deasupra tuturor o masina corecta. Aceea este Tiida , un autoturism al carui nume este derivat dintr-un cuvant japonez care inseamna “ever-changing tide”- valul schimbarilor continue. Disponibil ca sedan cu patru usi sau hatchback cu cinci usi, designul lui Tiida se inscrie in linia contemporana a designului traditional in trei volume. Exista posibilitatea alegerii intre trei motorizari, doua pe benzina si unul diesel, puterea lor fiind de 105 CP in versiunea de 1.5-litri diesel, 110 CP cu motor de1.6-litri pe benzina si 126 CP si propulsor de 1.8-litri tot pe benzina. Cutia manuala cu 6 trepte este standard la versiunea diesel si la 1.8 pe benzina in timp ce la motorul de 1,6 litri se ofera cutie manuala cu 5 trepte sau automata cu 4 trepte. Conceput pentru pietele din Japonia si America de Nord, Tiida dovedeste ca a fi compact la exterior nu compromite întotdeauna ceea ce se afla la interior. Cu un habitaclu surprinzator de spatios, Tiida este primitor si relaxant pentru sofer si pasagerii din fata si din spate. Placut de condus si bine echipat, cu un rafinament impresionant, Tiida redefineste asteptarile clientilor în ceea ce priveste calitatea unei masini compacte, practice. Ca parte a strategiei de lansare a lui Tiida, Nissan a studiat atent pietele din Europa pentru a identifica unde a existat o concentrare mai mare de clienti loiali pentru Almera si Primera, care intentioneaza sa-si
achizitioneze în viitor un model similar. De aceea, Tiida se va vinde pe pietele unde exista o cerere mare pentru astfel de modele. Aceste piete sunt Tarile Baltice, Bulgaria, Croatia, Cipru, Republica Ceha, Finlanda, Grecia, Ungaria, Irlanda, Malta,