Acabion GTBO poate atinge o viteză de 565 de kilometri pe oră, graţie aerodinamicii şi tehnologiei folosite la construcţia sa. Această performanţă se datorează unei tehnologii asemănătoare cu cea a unui avion de luptă şi unui motor turbo de 1300cc. Designerii săi au demonstrat că această maşină poate atinge 500 de kilometri pe oră �n 30 de secunde, depăşind performanţa lui Bugatti Veyron, care are nevoie de 16,7 secunde pentru a ajunge la 300 de kilometri la oră. Vehiculul are două roţi principale, una �n spate şi una �n faţă şi �ncă două pe spate, mai mici, pentru stabilitate la viteze mai mici. Designerul lui GTBO, un inginer ce a lucrat la Porsche şi Mercedes, Peter Maskus, �şi descrie invenţia ca pe un nou tip de automobil, unul al viitorului, care poate atinge viteze mari şi este şi ecologic. GTBO va intra �n producţie peste trei ani. Cei care vor să �şi cumpere un astfel de vehicul produs �n Elveţia şi Marea Britanie vor trebui să plătească 1,5 milioane de dolari pentru acest privilegiu.
Autori: A.B.
Acabion GTBO poate atinge o viteză de 565 de kilometri pe oră, graţie aerodinamicii şi tehnologiei folosite la construcţia sa. Această performanţă se datorează unei tehnologii asemănătoare cu cea a unui avion de luptă şi unui motor turbo de 1300cc. Designerii săi au demonstrat că această maşină poate atinge 500 de kilometri pe oră �n 30 de secunde, depăşind performanţa lui Bugatti Veyron, care are nevoie de 16,7 secunde pentru a ajunge la 300 de kilometri la oră. Vehiculul are două roţi principale, una �n spate şi una �n faţă şi �ncă două pe spate, mai mici, pentru stabilitate la viteze mai mici. Designerul lui GTBO, un inginer ce a lucrat la Porsche şi Mercedes, Peter Maskus, �şi descrie invenţia ca pe un nou tip de automobil, unul al viitorului, care poate atinge viteze mari şi este şi ecologic. GTBO va intra �n producţie peste trei ani. Cei car