Agenţiile United Media şi Starcom sunt ultimele rămase în cursa pentru bugetul de media al Romtelecom, unul din cele mai mari din piaţa de telecomunicaţii. Piaţa de publicitate a fost în fierbere în ultimele săptămâni, în aşteptarea rezultatului celui mai disputat pitch de media al anului, Romtelecom. Motivul agitaţiei din industria de comunicare a fost evident: Romtelecom este unul dintre principalii clienţi de publicitate din piaţă, în 2008 bugetul său de medi
Agenţiile United Media şi Starcom sunt ultimele rămase în cursa pentru bugetul de media al Romtelecom, unul din cele mai mari din piaţa de telecomunicaţii.
Piaţa de publicitate a fost în fierbere în ultimele săptămâni, în aşteptarea rezultatului celui mai disputat pitch de media al anului, Romtelecom. Motivul agitaţiei din industria de comunicare a fost evident: Romtelecom este unul dintre principalii clienţi de publicitate din piaţă, în 2008 bugetul său de media fiind estimat de surse din industrie la peste 10 milioane de euro. Investiţiile în media au o miză extrem de importantă, managementul Romtelecom propunându-şi, pentru acest an, stabilizarea şi creşterea bazei de clienţi pentru telefonie fixă şi dublarea numărului de clienţi pentru TV şi internet broadband. „Ştim că este un obiectiv foarte ambiţios, dar, luând în considerare ultimele noastre performanţe, suntem optimişti şi credem că îl putem atinge. Pe de altă parte, ne vom concentra şi asupra felului în care sunt oferite aceste servicii, a dezvoltării şi menţinerii relaţiei cu clienţii, deoarece sunt elementele de diferenţiere pentru aceştia“, spune Alfred Borcan, director comunicare marketing şi cercetare de piaţă segment rezidential la Romtelecom. Oficialii Romtelecom spun că sunt pe ultima sută de metri cu negocierile vizând preţurile şi nu au confirmat un câştigător pentru contul de media până la î