În februarie, TVR 1 a avut o audienţă medie în prime time (orele 19-23), în mediul urban, de 285.000 de telespectatori, cu 43% mai mică decât în aceeaşi perioadă a anului
În februarie, TVR 1 a avut o audienţă medie în prime time (orele 19-23), în mediul urban, de 285.000 de telespectatori, cu 43% mai mică decât în aceeaşi perioadă a anului trecut
Sondajele de audienţă tv în mediul urban, din luna februarie, confirmă, pe de o parte, ascensiunea sănătoasă a postului Acasă TV, staţionarea canalului de ştiri Realitatea TV în top 4 şi, pe de altă parte, pierderile constante de rating ale programului public TVR 1.
Acasă TV este singura televiziune care a avut în februarie cea mai consistentă creştere de audienţă în mediul urban (toată ziua) faţă de luna precedentă. A câştigat 30.000 de telespectatori, ajungând la o medie de 209.000 de persoane pe minut. A depăşit, astfel, "pragul psihologic" de 200.000 de telespectatori, graţie programului-locomotivă "Inimă de ţigan" şi acalmiei de pe piaţa tv, ştiindu-se faptul că, în general, luna februarie este una de pregătire a grilelor de primăvară pentru marile televiziuni.
Totuşi, creşterea de audienţă nu este una de conjunctură (aşa cum s-a întâmplat, de exemplu, cu OTV în toamna trecută, care a exploatat "la sânge" cazul Elodia). În februarie 2007, Acasă TV avea o audienţă de 131.000 de telespectatori pe minut. Aşadar, în decurs de un an, postul a câştigat 78.000 de telespectatori, ajungând în prezent să aibă mai mulţi privitori decât postul public TVR 1. În prime time (orele 19-23), Acasă TV a avut în luna februarie 2008 o audienţă medie de 498.000 de telespectatori pe minut, cu 234.000 mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Orăşenii au părăsit TVR 1
Dacă postul destinat în special femeilor cunoaşte o creştere a audienţei, postul destinat "tuturor românilor" (plătitori de abo