Sorin Mîndruţescu, noul director general al Oracle România, trebuie să împace armonizarea proceselor interne din companie cu efortul de implicare în proiecte mari, care să aducă venituri consistente. Să ajungi, în România, managerul unei companii precum Oracle, lider detaşat pe piaţa soluţiilor de administrare de baze de date – cu o cotă de peste 70% – şi unul dintre cei mai importanţi furnizori de aplicaţii de „business inteligence“ e o poziţie
Sorin Mîndruţescu, noul director general al Oracle România, trebuie să împace armonizarea proceselor interne din companie cu efortul de implicare în proiecte mari, care să aducă venituri consistente.
Să ajungi, în România, managerul unei companii precum Oracle, lider detaşat pe piaţa soluţiilor de administrare de baze de date – cu o cotă de peste 70% – şi unul dintre cei mai importanţi furnizori de aplicaţii de „business inteligence“ e o poziţie de invidiat, fără îndoială. În plus, pare simplu să conduci o companie care se descurcă de minune şi anunţă an de an creşteri peste creşterea pieţei de IT&C, care nu e nici ea neglijabilă. La urma urmei, singura ta grijă poate a fi aceea de a nu face un pas greşit.
Dar când, la numai 38 de ani, urmează să preiei fotoliul pe care l-a ocupat timp de 14 ani Ştefan Cojanu, un nume care s-a confundat, practic, cu Oracle România, lucrurile nu mai par atât de simple pentru Sorin Mîndruţescu, noul director general al companiei. „Ceea ce s-a făcut aici nu a fost doar muncă de pionierat, ci reprezintă un adevărat succes story, atât din punct de vedere comercial, cât şi al ridicării centrelor de cercetare şi dezvoltare“, spune Mîndruţescu, conştient de moştenirea pe care a primit-o. „De altfel, de aceea avem oameni de aici care au plecat în alte centre Oracle, India de pildă, pentru a face transfer de cunoştinţe acol