ARBOcontext si Etarget au incheiat un parteneriat menit a contribui la imbunatatirea serviciilor de tip advertising contextual pe piata locala. Potrivit unui comunicat al celor doua companii, in urma acestui parteneriat advertiserii vor avea posibilitatea sa creasca numarul de vizitatori pe site-uri si sa informeze potentialii clienti mai eficient despre produsele si ofertele promotionale carora li se face reclama.
"Odata cu implementarea completa a parteneriatului, atat companiile mici cat si advertiserii corporate sau agentiile media vor avea posibilitatea sa atinga aproape 4,5 milioane de utilizatori de internet prin intermediul retelelor ARBOcontext sau Etarget. De asemenea, detinatorii de website-uri vor putea genera venituri mai mari prin intermediul unui format de advertising mai putin agresiv, dar care selecteaza mult mai bine publicul tinta si i se adreseaza intr-un mod personalizat", se mai arata in comunicat.
“In urma unei analize profunde, am descoperit in Etarget un partener care detine experienta internationala – opereaza in sapte tari est-europene – si care aduce o expertiza valoroasa in domeniul tehnic si al marketing-ului”, a declarat Calin Rotarus, managing director ARBO Interactive.
“In fiecare dintre tarile in care activam, colaboram cu parteneri strategici in scopul promovarii advertising-ului contextual. Demonstram impreuna ca acest tip de advertising merge mai departe de simpla expunere la reclama, oferind informatii in amanunt despre ceea ce este prezentat”, a declarat Marcel Vass, sales director Etarget. “ARBO este un partener care detine o expertiza bogata pe piata locala si in domeniul media. Aceste premise ne fac sa fim extrem de increzatori in rezultatele pe care le va genera parteneriatul semnat”, a adaugat Marcel Vass.
Cei doi parteneri estimeaza ca pana la finele lui 2012 piata de advertising