Giganţii industriei mondiale de automobile expun vedetele anului 2008, care excelează prin tehnologii nepoluante, de la cele cu combustibil alternativ şi motoare hibrid la cele cu alimentare electrică. Paris, Frankfurt, Detroit, Tokyo şi Geneva sunt oraşele care joacă în prima ligă a saloanelor auto mondiale. Pe lângă aceste manifestări gigantice, celelalte expoziţii sunt doar nişte furnici. Dacă Detroit sau Tokyo sunt prea departe şi au ca ţintă maşinile destinat
Giganţii industriei mondiale de automobile expun vedetele anului 2008, care excelează prin tehnologii nepoluante, de la cele cu combustibil alternativ şi motoare hibrid la cele cu alimentare electrică.
Paris, Frankfurt, Detroit, Tokyo şi Geneva sunt oraşele care joacă în prima ligă a saloanelor auto mondiale. Pe lângă aceste manifestări gigantice, celelalte expoziţii sunt doar nişte furnici.
Dacă Detroit sau Tokyo sunt prea departe şi au ca ţintă maşinile destinate pieţelor americană şi japoneză, cele trei mari evenimente europene au, la fiecare ediţie, un puternic impact asupra clienţilor de pe bătrânul continent. Chiar şi între aceste trei saloane trebuie făcute diferenţieri clare, iar cea mai importantă dintre acestea este legată chiar de locul de desfăşurare.
La Paris şi Frankfurt, partea leului este luată de fiecare dată de producătorii din Franţa şi Germania, puternicii producători din aceste state încercând mai degrabă să îşi arate forţa în faţa concurenţei decât să seducă publicul cu produsele lor. Geneva rămâne astfel singura expoziţie auto organizată pe teren neutru şi într-o perioadă extrem de importantă pentru toţi constructorii – la început de an.
În 2008, între 4 şi 16 martie, Geneva străluceşte. În primele două zile, jurnaliştii acreditaţi au putut să adune informa