Philips Romania a raportat o cifra de afaceri de 95 milioane euro pentru anul trecut, in crestere cu 32% fata de 2006, a anuntat Philips.
Cresterile inregistrate de fiecare divizie sunt de 300% pentru Healthcare, 25 % pentru DAP (Domestic Appliances and Personal Care) si de 70% pentru CE (Consumer Electronics). Performantele au fost realizate pe fondul schimbarilor organizationale din companie.
Philips s-a reorganizat in trei noi domenii de activitate care integreaza diviziile anterioare - „Consumer Electronics” (CE) si „Domestic Appliances and Personal Care” (DAP). Astfel, incepand din 2008, Philips este reprezentat in Romania prin Philips Lifestyle (produse electronice si electrocasnice) , Philips Healthcare (aparatura medicala) si Philips Lighting (surse si corpuri de iluminat).
In domeniul aparaturii electro-casnice si de ingrijire personala, Philips este lider de piata pe mai multe segmente: compania detine 59% din piata aparatelor de bucatarie, cea mai mare cota din piata aspiratoarelor - 26% si 35% din piata fiarelor de calcat.
Pe piata aparatelor de ingrijire personala Philips detine 77% din segmentul aparatelor electrice de barbierit, 41% din cea a produselor pentru coafare (uscatoare, placi, stylere) si 64% din piata aparatelor de tuns.
In domeniul produselor electronice, Philips este al treilea jucator important in piata LCD-urilor si sistemelor Home Cinema si lider pe piata DVD-urilor.
In segmentul produselor de iluminat, Philips detine pozitia fruntasa pe segmentul lampilor economice si al celor fluorescente profesionale, pe cel al aparatajelor electronice tip HF si al corpurilor de iluminat.
In domeniul echipamentelor medicale, Philips este prezent pe piata cu echipamente de monitorizare cardiaca, echipamente de imagistica medicala, tehnologia informatiei medicale si echipam