1 /.
Delta Dunării este, anul acesta, principala momeală cu care România încearcă să-i atragă pe turişti la Târgul Internaţional de la Berlin, care a început ieri şi se va încheia pe 9 martie. Operatorii autohtoni s-au înarmat cu programe de pescuit şi team-buildinguri în Deltă, dar şi cu excursii de mai multe zile la ţară cu bicicleta, autocarul sau rulota pe la mănăstiri.
Declarată Peisajul Anului 2007/2009 de asociaţia Prietenii Naturii şi scăpată de gripa aviară, Delta Dunării i-a convins şi pe reprezentanţii autorităţilor. „Unicitatea peisajului constituie un potenţial turistic foarte mare“, a explicat Lucia Morariu, secretar de stat pentru turism. Delta Dunării atrage, anual, circa 70.000 de vizitatori.
Implanturi cu silicon, la pachet cu excursii
La loc de frunte în prezentarea României stau şi programele pentru doritorii de operaţii estetice, de la mărirea sânilor la implanturile cu botox - agenţii susţin că preţurile intervenţiilor sunt mult mai mici decât cele din Occident. Opţional, cei care îşi fac operaţii pot profita de ocazie pentru a efectua câteva excursii de o zi în Capitală sau în împrejurimi.
Autorităţile sunt convinse că vor reuşi să atragă mai mulţi vizitatori. Potrivit estimărilor, numărul turiştilor germani care vor vizita România în 2008 va depăşi 500.000, cu peste 5% mai mult decât în 2007, care a întrecut aşteptările şi datorită locomotivei „Sibiu“. Cu cei 473.431 de vizitatori, Germania ocupă primul loc în topul furnizorilor de turişti pentru România. Ediţia Berlin 2008 atinge recordul de participanţi, cu peste 11.000 de expozanţi din 186 de ţări.
DEZINTERES
Oferta nu îi atrage pe operatori
Operatorii germani nu sunt însă foarte încântaţi să promoveze produsele româneşti. „Suntem doar câteva firme mici care mai vindem pachete. Ceil