Mitsubishi a dezvaluit in sfarsit, la Geneva, cel mai nou proiect al sau, Prototype-S, caruia putem sa-i spunem si Lancer Sportback. Cei de Mistubishi au de gand sa patrunda in forta cu acest model pe piata europeana, locul unde hatch-urile sunt la putere. De fapt compania propune chiar ca 70 de procente din unitatile Lancer vandute in Europa sa fie Prototype-S, adica Lancer Sportback.
Avand acelasi motor de 2.0 litri ca si Lancer Evo X, Prototype-S dezlantuie 237 CP, ceea ce nu e rau deloc. Masina este dotata cu o cutie de viteze cu sistem “twin-clutch”, dar si cu AWD pentru o mai buna tractiune si manevrabilitate.
Integral in StiriAuto.ro. Mitsubishi a dezvaluit in sfarsit, la Geneva, cel mai nou proiect al sau, Prototype-S, caruia putem sa-i spunem si Lancer Sportback. Cei de Mistubishi au de gand sa patrunda in forta cu acest model pe piata europeana, locul unde hatch-urile sunt la putere. De fapt compania propune chiar ca 70 de procente din unitatile Lancer vandute in Europa sa fie Prototype-S, adica Lancer Sportback.
Avand acelasi motor de 2.0 litri ca si Lancer Evo X, Prototype-S dezlantuie 237 CP, ceea ce nu e rau deloc. Masina este dotata cu o cutie de viteze cu sistem “twin-clutch”, dar si cu AWD pentru o mai buna tractiune si manevrabilitate.
Integral in StiriAuto.ro.