Acuzati ca finanteaza diverse proiecte care au legatura cu anumite grupuri de interese, oficialii Ministerului Culturii si Cultelor demonstreaza pe zi ce trece ca nu au teama de lege atunci cand gestioneaza fara scrupule banul public. In urma unei ample anchete, reporterii cotidianului "Curentul" au descoperit ca oficialii MCC care s-au ocupat de gestionarea Programului "Sibiu, Capitala Culturala Europeana - 2007", inclusiv ministrul Adrian Iorgulescu, nu au respectat legea atunci cand au atribuit companiei Generic Audiovizual SRL o suma de 3,2 milioane RON pentru promovarea proiectului respectiv. Astazi, cotidianul nostru va prezinta in detaliu cum inteleg maharii din Cultura sa managerieze banul contribuabilului, incalcand cu grosolanie legea.
Atribuirea contractului de publicitate media pentru Programul "Sibiu, Capitala Culturala Europeana - 2007" reprezinta un adevarat manual care contine "sfaturi" practice referitoare la modul in care banul public este manageriat sfidand legea. Initial, pentru atribuirea contractului de publicitate media (n.r. - vizand strategia de comunicare si promovare a programului "Sibiu, Capitala Culturala Europeana - 2007"), Ministerul Culturii si Cultelor a publicat in Monitorul Oficial, Partea VI, nr. 41, din data de 24.02.2006, un anunt prin care informa despre organizarea unei licitatii deschise privind "Achizitia publica de servicii" la 30 martie 2006.
La data mentionata, la licitatia deschisa anuntata s-au prezentat doar companiile Publicis SRL si Chelgate Romania Ltd. Desi, legal, legea era respectata si contractul putea fi atribuit, Comisia de evaluare si adjudecare a decis anularea procedurii de achizitie publica intrucat valoarea inclusa in propunerile financiare ale celor doi competitori a depasit valoarea de 3.220.000 RON (exclusiv TVA) alocata pentru respectivul contract (Publicis SRL - 5.577.619 RON; C