Marca auto asiatica SsangYong, prezenta de cinci ani pe piata romaneasca, a inregistrat in 2007 o scadere a vanzarilor din cauza concurentei de pe piata SUV, dar si fiindca modelele marcii se concureaza unul pe altul, a spus Cristi Milea, directorul retelei de dealeri AutoItalia. El a adaugat ca strategia de marketing de anul acesta urmareste cresterea vanzarilor cu 30%.
"Pe segmentul SUV numarul aparitiilor noi in perioada ultimelor 18 luni a fost impresionant. SsangYong ramane cu o gama care centreaza pe trei modele care au cam aceeasi platorma si se adreseaza cam aceluiasi segment de piata. Constituie chiar ele insele concurenta unul pentru celalalt. Asa se explica situatia un pic atipica, scaderea vanzarilor", a explicat Milea.
"Pentru acest an ne-am propus identificarea niselor de adresare pentru fiecare dintre ele, astfel incat politica de comunicare sa fie specifica pentru fiecare model", a precizat Milea.
El a spus ca tinta de vanzari este de 400 de unitati, crestere de 30% factorul principal fiind politica de marketing.
Marca SsangYong este prezenta din 2003 pe piata romaneasca, iar de atunci s-au vandut peste 1.000 de unitati. Anul trecut s-au comercializat circa 300 de masini, iar cele trei modele de baza din gama: Kyron, Actyon si Rexton, si-au gasit fiecare aproape 100 de clienti.
Preturile, cu toate taxele incluse variaza, in functie de motorizare si dotari, intre 23.000 si 30.500 euro la Actyon, intre 26.400 euro si 36.000 la Kyron si intre 30.900 euro si 41.400 euro la Rexton.
SsangYong Motor Company din Coreea de Sud a inceput construind jeep-uri pentru armata americana in anii 50'. Intre 1997 si 2001 a fost controlata de Daewoo Motors, iar acum patru ani chinezii de la Shanghai Automotive Industry Corporation au devenit actionari majoritari. Marca auto asiatica SsangYong, prezenta de