Băieţii de la Mazda au tot zumzăit ce-au zumzăit şi au scos o maşină excepţională. Frumoasă, silenţioasă şi puternică, Mazda CX7 demonstrează că poţi să fii SUV şi să arăţi extrem de bine. Nu doar “binişor”. Mazda CX 7 – o frumuseţe de maşină,o frumuseţe de consum
Băieţii de la Mazda au tot zumzăit ce-au zumzăit şi au scos o maşină excepţională. Frumoasă, silenţioasă şi puternică, Mazda CX7 demonstrează că poţi să fii SUV şi să arăţi extrem de bine. Nu doar “binişor”.
Răutăţi. Desigur, ca să mergi cu ea trebuie să fii rudă cu Patriciu sau măcar un şeic arab care să-şi permită să ţină după el un elicopter-cisternă cu care să alimenteze din zbor. O tâmpenie – o să spuneţi. Evident: ţi-ai dorit tracţiune integrală, 260 de cai şi ai dat peste 30.000 de euro. Mai contează atunci consumul?
În ciuda volumului mare,Mazda CX 7 cântăreşte numai 1,7 tone. Suficient pentru a se arăta extrem de sprintenă atât prin traficul urban, când ai chef de nebunii, dar şi off road sau pe serpentinele de munte cânt te jenează vreun camion obosit. Este o maşină cu care te obişnuieşti mai greu, dar, odată îmblânzită, fiara se dovedeşte un pisoi cuminte, care toarce în ritmul propus de tine.
Interior. Confortul interior este maxim: spaţiu extrem de generos, comenzi pe volan, fotolii de piele cu încălzire. Sistemul audio este un Bose... şi cu asta am spus tot.
Date tehnice
Motorizare 2,3 L DISI Turbo/260 CP
Cutie manuală, 6 trepte
Viteză maximă 210 km/h
Consum 13.8/8.1/10.2 l
Preţ DDP 33.500 euro
News
TSI, premiate. Concernul Volkswagen a fost premiat la Istanbul cu renumitul premiu pentru tehnologie “TechnoBest”. Motoarele TSI cu compresor mecanic şi turbina de supraalimentare ating puteri între 103 kW/140 CP şi 125 kW/170 CP. Sistemul “Twincharger” este utilizat pentru seriile Gol