Pe lângă panourile care teîndeamnă să votezi întresocialiştii lui Zapatero şiconservatorii lui Rajoy laalegerile pentru legislativelespaniole de duminică, pe stâlpiidin Madrid apar, la fiecare sfârşitde săptămână, afişe care cer voturipentru Costel Busuioc, Pavarottidin Banat, cel care a cucerit Spaniacu vocea lui de tenor. Prietenii luiCostel vor să se asigure că zidarul-tenorva fi marele câştigător alemisiunii-concurs „Hijos deBabel“, mai ales acum, când auînceput emoţiile pentru rundafinală. „Săptămâna asta o să scriupe afiş că este mai important caniciodată să-l voteze. Şi o să lelipesc peste tot, în frizeriile în carevin românii, în restaurante, în centreleculturale, oriunde mă lasă săle pun“, spune Mihaela Radu, ceacare-l ajută pe Costel la Madrid.
Costel va cânta miercurea viitoarearia „Brindisi“ din „Traviata“,cel din urmă test, după ce a convins,pe rând, cu aria „La dona e mobile“,din „Rigoletto“ de Verdi, cu„Nessum dorma“, „Carusso“,„Granada“, „Con te partiro“ sau cu„O sole mio“, clasându-se de fiecaredată pe primul loc. Surprizarundei finale este că fiecare concurentva cânta şi o piesă prezentatăanterior. „Organizatorii vor să punăîn evidenţă progresele pe care le-afăcut fiecare“, spune Mihaela Radu.
Tensiunea este mare pentru că,pe lângă glorie şi mulţumirea de a ficel mai bun, dacă ar câştiga concursul„Hijos de Babel“, Costel aravea un contract semnat cu unadintre cele mai importante case deproducţie din lume, Sony BMG,care se va ocupa de înregistrarea,lansarea şi promovarea primuluisău album, după care îl va sprijini încariera muzicală. „Poate că îi eramai simplu dacă nu câştiga de laînceput şi nu-şi făcea atâtea iluzii“,spune Mihaela Radu.
Din reţelele româneşti de telefonienu se poate vota pentru Costelşi nici nu se poate plăti pentrudescărcarea on-line a pieselor lui.„Mesajele lăsate pe internet de ceicare-l