Marius Pahomi, directorul de Interaction Business Development la agentia de media Mediaedge:CIA, l-a acuzat joi pe blogul sau pe Val Voicu, directorul AdEvolution, ca ar contabiliza in mod ilegal traficul de pe site-ul eAstrolog.ro pentru noul site dedicat femeilor Feminis.ro, ambele in portofoliul regiei sale. Val a raspuns prompt, spunand ca eAstrolog.ro a devenit un serviciu al Feminis.ro, insa discutia, extinsa la practici mai vechi din online-ul romanesc, a degenerat pana vineri intr-un conflict pe doua fronturi - pe blogul lui Pahomi, respectiv pe blogul lui Orlando Nicoara, directorul Media Pro Interactive.
Toata povestea a pornit de la un post al lui Pahomi pe blogul sau, in care arata ca scripturile Studiului de Audienta si Trafic Internet (BRAT) pentru site-ul Feminis.ro se regasesc si pe paginile eAstrolog.ro. Acest lucru inseamna ca traficul eAstrolog.ro, marca inregistrata de compania Elite Pro, este inregistrat pe un site produs de Bazar Publishing, lucru pe care Pahomi nu il considera normal.
Feminis.ro este un site lansat la inceputul acestui an, cu o audienta inca in formare, pe o nisa foarte aglomerata si dominata de Ele.ro, Eva.ro si Kudika.ro.
Datele de trafic rezultate din Scripturile SATI de pe un site sunt utile atunci cand publisher-ul online sau regia de media ce il reprezinta negociaza publicitatea ce intra pe site-ul respectiv, in functie de calitatea si cantitatea audientei de pe acel site.
Ce spun partile in acest conflict pe bloguri, despre care Cristi Parvan, directorul agentiei interactive Zed Digital, spune ca ar trebui lamurit in cadrul unei sedinte a SATI:
Val Voicu:
pe blogul lui Pahomi: "Eastrolog.ro a devenit serviciu al Feminis.ro scrie MARE cand intri pe site. El este un serviciu integrat in feminis si dedicat evident femeilor."pe blogul lui Pahomi: "Marius, dupa informatii