Grupul francez Carrefour, al doilea mare retailer la nivel mondial, a obtinut, in 2007, un profit net de 2,47 miliarde de euro, in urcare cu 2% fata de anul 2006, in contextul unor vanzari nete de 82,14 miliarde de euro, in crestere cu 6,8%. Profitul operational inainte de deducerea dobanzilor si a impozitelor (EBIT) a crescut cu 2,1% comparativ cu anul 2006, la 3,33 miliarde de euro. Totodata, profitul net din operatiuni continue a crescut cu 1,4% anul trecut, 2,04 miliarde de euro. La nivelul Europei, cu exceptia Frantei, Carrefour a realizat, anul trecut, vanzari de 30,83 miliarde de euro, in crestere cu 6,9% fata de anul 2006. Pe pietele in dezvoltare din Europa, precum Romania, Polonia, Turcia si Grecia, compania a inregistrat un avans al profitabilitatii. Astfel, aceste piete au contribuit cu peste 25% la vanzarile companiei in 2007, fata de 21% in 2004. In acelasi timp, vanzarile in Spania, Belgia si Italia au inregistrat un avans de 17,5%. In Franta, cea mai mare piata a Carrefour, vanzarile au crescut cu 1,1%, la 37,62 miliarde de euro, in timp ce la nivel international acestea au avansat cu 9,4%, mai ales in America Latina si Asia. Al doilea mare retailer la nivel mondial este prezent in Romania cu o retea de 11 hipermarketuri, dintre care cinci in Bucuresti si cate unul in Ploiesti, Constanta, Brasov, Iasi, Cluj-Napoca si Braila. In 2008, Carrefour intentioneaza sa deschida noi magazine in Oradea, Arad, Pitesti, Suceava, Iasi si la Bucuresti, in cadrul centrului comercial Vitantis.
Grupul francez Carrefour, al doilea mare retailer la nivel mondial, a obtinut, in 2007, un profit net de 2,47 miliarde de euro, in urcare cu 2% fata de anul 2006, in contextul unor vanzari nete de 82,14 miliarde de euro, in crestere cu 6,8%. Profitul operational inainte de deducerea dobanzilor si a impozitelor (EBIT) a crescut cu 2,1% comparativ cu anul 2006, la 3,33 m