O cisterna cu motorina a fost oprita de politistii de la Sectia 5 si DGA O actiune oarecum ciudata si tinuta in mare secret a fost desfasurata, miercuri dupa-amiaza, la Poarta 5, de catre politistii de la Sectia 5 si DGA. In vreme ce gurile rele afirma ca la mijloc este vorba de comisarul Nicusor Taralunga, seful Grupului de Nave al Politiei de Frontiera, si de furturi de motorina, neoficial Politia de Frontiera sustine ca cisterna continea doar reziduuri. Se pare ca miercuri dupa-amiaza, in jur de ora 16.00, o cisterna portocalie care transporta cinci tone de motorina a iesit din depozitul Politiei de Frontiera, situat in Poarta 3, si a pornit catre Poarta de acces nr. 5, unde a fost oprita de politistii de la Sectia 5, care aveau informatii ca motorina este furata si urmeaza a fi transportata, printr-o firma fantoma, la o ferma dezafectata din Navodari. In cisterna de aflau doi civili, iar autoutilitara era precedata de un papuc al Politiei de Frontiera, la volanul careia s-ar fi aflat Gheorghe Popa, soferul comisarului Nicusor Taralunga, seful Grupului de Nave Constanta. Cea de-a doua persoana aflata in papuc ar fi fost tot politist de frontiera, motiv pentru care, fiind vorba de angajati ai Ministerului Internelor si Reformei Administrative, politistii de la Sectia 5 i-au chemat in ajutor pe colegii lor de la DGA. La randul sau, DGA, confirma, neoficial, ca a fost la fata locului, dar ca a fost vorba numai de civili si ca nu ar fi implicat niciun politist de frontiera. In toata aceasta tevatura a fost pomenit numele lui Nicusor Taralunga, dar comisarul, contactat telefonic, a negat categoric faptul ca ar fi implicat intr-o retea de furturi de motorina si, mai mult, ca ar fi capul acesteia. "Nu este adevarat, nu sunt implicat in niciun fel de astfel de fapte", a precizat Nicusor Taralunga. La randul, comisarul sef Tudorel Ene, directorul Directiei Politiei d