Viitorul mall Baneasa Shopping City isi propune sa devina un "mall de fashion" care sa adune in acelasi loc zeci de branduri noi. Ar fi primul loc din Romania in care s-ar putea gasi, la un loc, produse Miu Miu, Lacoste sau Esprit.
Mall-ul, localizat in Zona Comerciala Baneasa, urmeaza sa se deschida in primavara acestui an. Va pune la dispozitie branduri noi, precum Oasis, Miu Miu, Lacoste, Esprit, Colin's, alaturi de marci deja existente in Romania: Calvin Klein, Benetton, Irina Schrotter sau Marks&Spencer.
"Baneasa Shopping City este o casa a brandurilor de fashion. Speram ca cei care calatoreau in afara tarii pentru shopping nu vor mai avea motive sa o faca", sustine Ali Ergun Ergen, Administrator & Retail Development Manager Baneasa Developments.
Curiozitatea clientilor fata de brandurile aflate in premiera pe piata romaneasca si preturile care vor fi "pentru toate buzunarele", dupa cum sustine Ali Ergun Ergen, sunt doua ingrediente prin care Baneasa Shopping City vrea sa devina un "oras al modei".
Centrul comercial va oferi şi un food-court pe 3 nivele, precum si un centru de divertisment. Viitorul mall Baneasa Shopping City isi propune sa devina un "mall de fashion" care sa adune in acelasi loc zeci de branduri noi. Ar fi primul loc din Romania in care s-ar putea gasi, la un loc, produse Miu Miu, Lacoste sau Esprit.
Mall-ul, localizat in Zona Comerciala Baneasa, urmeaza sa se deschida in primavara acestui an. Va pune la dispozitie branduri noi, precum Oasis, Miu Miu, Lacoste, Esprit, Colin's, alaturi de marci deja existente in Romania: Calvin Klein, Benetton, Irina Schrotter sau Marks&Spencer.
"Baneasa Shopping City este o casa a brandurilor de fashion. Speram ca cei care calatoreau in afara tarii pentru shopping nu vor mai avea motive sa o faca", sustine Ali Ergun Ergen, Administrator & Retail