» In 2008, constantenii vor putea face cumparaturi in mai multe centre comerciale noi.
» Investitiile pentru ridicarea acestora se ridica la sute de milioane de euro.
Aglomeratia din fiecare zi din marile magazine constantene si "nebunia" de sarbatori au convins marii jucatorii internationali de pe piata industriei de retail sa investeasca in continuare masiv in aceasta zona. In ciuda faptului ca aici exista deja firme precum Metro, Carrefour, Billa, Interex, Penny Market, Real, Kaufland, nevoia de consum a locuitorilor Constantei nu este satisfacuta. Mai mult, in timpul sezonului estival, numarul cumparatorilor aproape se dubleaza, astfel ca de multe ori aglomeratia la casele de marcat este infernala. De aceea, investitorii prezenti pe piata au anuntat planuri de extindere, iar altii, noi, se pregatesc sa intre pe aceasta piata. Primul pas va fi facut de catre grupul Spar, care va functiona in viitorul City Park Mall, amplasat in parcul Tabacarie. Carrefour a anuntat ca incepe constructia la al doilea centru comercial, mai mic decat cel actual, care va fi situat in zona Bulevardului 1 Mai si va fi inaugurat in 2009. Intre timp, vor fi inaugurate mai multe supermarketuri in noile cartiere rezidentiale. De asemenea, sosirea unor noi retaileri, germani si francezi, pe piata locala, este data ca sigura. "Pentru noi cred ca este un lucru bun. Se mai creeaza cateva locuri de munca", a declarat Ion Munteanu, angajat al unui supermarket, care spera sa "migreze" la un salariu mai bun. Exista insa si reversul medaliei. "In ritmul asta, voi da faliment sigur, in maximum un an", a delcarat Razvan L., patronul unui mic magazin de cartier. z
Consecinte
» Preturi mai mici
"Avalansa" de noi centre comerciale aduce numai avantaje pentru cumparatori. Cel mai important dintre acestea este cresterea concurentei, care duce cu sine la sca