Speculatiile despre aducerea modelului Nano in Europa au luat sfarsit. Oficialii de la Tata Motors au anuntat prin vocea directorului de produs, Girish Wagh ca Nano, ca cea mai ieftina masina din lume va ajunge pe batranul continent doar daca „va atinge pragul minim de 4 stele la testele de siguranta EuroNCAP”. Stacheta pare totusi ridicata cam sus daca tinem cont ca in Europa exista deja o serie de modele sub acest prag, Loganul fiind unul dintre ele, dar pe aceasta lista pot fi adaugate si alte sedan-uri sau SUV-uri cu cote semnificative de piata.
Girish Wagh a mai adaugat ca Nano incorporeaza in acest moment o structura gandita pentru protectia pasagerilor, suficienta pentru standardele de siguranda din India. Pentru Europa masina va trebui inarmata cu air-bag-uri si alte sisteme de siguranta (precum ABS). Daca masina se va ridica la standardele amintite mai sus de Wagh vom putea vedea Nano in inttreaga Europa si nu doar in Est, asa cum se credea initial.
Evident ca ne putem astept ca nu eventual rezultat de peste 2 stele sa faca, totusi, din Nano un vehicul european. Utilat cu sisteme active si pasive de protectie, Nano va sari cu cel putin 1500 de euro de pretul prezentat initial de Tata Motors, 2.5 mii de dolari. Daca adaugam aici taxele de transport si import din afara UE, Nano ajunge la un pret de cel putin 4000 de euro, o suma intr-adevar mica, dar nu suficient de mica pentru a vinde „calul din grajd”.
Integral in StiriAuto Speculatiile despre aducerea modelului Nano in Europa au luat sfarsit. Oficialii de la Tata Motors au anuntat prin vocea directorului de produs, Girish Wagh ca Nano, ca cea mai ieftina masina din lume va ajunge pe batranul continent doar daca „va atinge pragul minim de 4 stele la testele de siguranta EuroNCAP”. Stacheta pare totusi ridicata cam sus daca tinem cont ca in Europa exista deja o serie de mod