Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au precizat ca pana la sfarsitul acestei saptamani va fi fixata data la care vor incepe lucrarile de reabilitare a 16 kilometri de linie de tramvai. Pana la demararea lucrarilor mai sunt de depasit cateva obstacole de ordin birocratic, conducerea RATP asteptand un aviz din partea finantatorului lucrarii, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD).
"Pana acum nu ne-a parvenit nici un raspuns de la BERD, dar pana la sfarsitul saptamanii speram ca totul sa se finalizeze. Firma austriaca care va executa lucrarea a facut unele demersuri pe langa oficialii de la BERD si, din cate stiu, a obtinut documentatia necesara demararii investitiei. Cererile au fost solutionate favorabil si de aceea nu vor fi probleme", a precizat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP Iasi. Pe de alta parte, Regia ieseana de transport urmeaza sa achizitioneze inca cinci tramvaie, achizitionate din localitatea germana Heag. Aceste tramvaie au fost cumparate la pretul de 7.500 Euro bucata si provin dintr-un lot de 10 garnituri pe care RATP le-a cumparat de la confratii din localitatea germana. "Noi am achizitionat zece garnituri din Heag, inaintea celor cumparate din Stuttgart, dar pana in prezent doar cinci au ajuns in depourile noastre. Celelalte urmeaza sa soseasca cat de curand", a mai precizat Adrian Mihai.
Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi au precizat ca pana la sfarsitul acestei saptamani va fi fixata data la care vor incepe lucrarile de reabilitare a 16 kilometri de linie de tramvai. Pana la demararea lucrarilor mai sunt de depasit cateva obstacole de ordin birocratic, conducerea RATP asteptand un aviz din partea finantatorului lucrarii, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD).
"Pana acum nu ne-a parvenit nici un raspuns de la BERD, dar pana la