Facilităţile din turism, importante în decizia de a cumpăra o locuinţă de vacanţă În real-estate-ul autohton, atrăgătoare pentru investitori nu sunt doar oraşele mari, bifate deja
Facilităţile din turism, importante în decizia de a cumpăra o locuinţă de vacanţă
În real-estate-ul autohton, atrăgătoare pentru investitori nu sunt doar oraşele mari, bifate deja pe agenda de lucru a developerilor, ci şi cele cu un potenţial turistic ridicat. Exemplu concludent în acest sens este Constanţa.
Principalul avantaj dat de noul obiectiv turistic este că cererea de locuinţe va veni nu doar din partea locuitorilor oraşului, ci şi de la cei aflaţi în căutarea unei case de vacanţă.
Faptul că oraşul Constanţa este atât un port turistic, cât şi o staţiune estivală a condus la creşterea semnificativă a numărului dezvoltărilor imobiliare în ultimii doi ani. Aşa se explică faptul că pe harta locală există deja câteva proiecte importante, programate să aducă pe piaţă mii de locuinţe. În cadrul ansamblurilor deja lansate, accentul s-a pus îndeosebi pe apartamentele de vacanţă, fără a exclude însă şi locuirea permanentă, după cum explică Alina Cărăzeanu, expert imobiliar al filialei din Constanţa a Euroest.
Lansarea telegondolei promite însă să accelereze lucrurile, căci, potrivit reprezentantei Euroest, aceasta este "unul dintre primele lucruri încercate de turişti şi de localnici, după Aqua Magic", astfel încât cele două obiective cresc numărul celor veniţi în căutarea unei vacanţe deosebite pe litoralul românesc. Cum influenţează această atracţie turistică piaţa imobiliară? Cât se poate de simplu: "Dacă e tentat să aleagă între mai multe zone, un cumpărător (care caută să achiziţioneze o a doua casă, n.red.) o va alege cu siguranţă pe cea cu potenţial de divertisment mai mare", este de părere Radu Zilişteanu, purtătorul de cuvânt al Asociaţiei Române a A