„Războiul clonelor“ dintre organizatorii spectacolelor de balet aduse de la Opera din Kiev şi de la Teatrul Balşoi, din Moscova, capătă accente groteşti.
1 /.
Acuzaţiile şi războiul clonelor dintre organizatorii de spectacole care se laudă că aduc marile stele ale baletului exsovietic, de la Moscova sau Kiev, asupra cărora „Evenimentul zilei“ a mai atenţionat cumpărătorii de bilete naivi, a coborât în ultimele zile până la nivelul de invective şi acuze reciproce.
„Ameninţarea fantomelor“
Asociaţia Culturală Dracula şi Music Management susţin, în afişele răspândite peste tot în Bucureşti, că aduc, duminică, 23 martie, spectacolul „Lacul lebedelor“, cu „Vedetele Teatrului Balşoi - Moscova“, parte a unui turneu desfăşurat în perioada 22 martie-10 aprilie. Într-un comunicat de presă (presărat, de altfel, cu exprimări de un agramatism greu de suportat de către hârtie sau monitorul computerului), ei atrag atenţia asupra unor afişe false, lipite în ţară, care anunţă „spectacole fantomă“ ale Teatrului Balşoi, „cu participarea extraordinară a Operei Naţionale Kiev“. Spectacolele anunţate de afişe nu sunt însă „fantomă“, ci coincid cu cele ale Operei Naţionale Kiev, tot cu „Lacul lebedelor“, organizate de firma Panduri SRL.
Anghel Stoian, directorul general al Draculei, nu se sfieşte să-i acuze direct de această „potlogărie“ pe concurenţii de la Panduri şi pe directorul firmei, Ion Postelnicu. Oraşele în care au fost expuse falsurile, susţine Stoian, sunt Deva, Timişoara, Arad, Baia-Mare, Cluj, Miercurea-Ciuc, Iaşi, Bacău, Suceava, Piatra-Neamţ, toate oraşele turneului, mai puţin Bucureşti, dar afişul este unic, fiind tipărit la Tipografia Intact din Capitală şi comandat de Panduri. În mod intenţionat, crede şeful Dracula, concurentul său aduce aceleaşi titluri, la distanţă scurtă de timp, şi încearcă să asocieze stelele