Conform unui comunicat al CNA, postul Realitatea TV a primit “somatie publica” pentru difuzarea unui spot publicitar la brichetele BIC. Spotul in cauza a incalcat prevederile referitoare la obligatia respectarii normelor ortografice, ortoepice si morfologice ale limbii romane.
Este vorba de dezacordul din comentariu: “Fiecare dintre brichetele noastre sunt supuse la peste 50 de teste de calitate”.
In plus, textul afisat “O bricheta cu caracteristici de siguranta pentru copii nu este o bricheta pe care copiii nu o pot actiona. Este o bricheta care nu poate fi actionata de cel putin 85% din copiii sub 51 de luni.” este ambiguu.
Update:
Precizarea agentiei Brands & Bears:
"[...] noi, echipa Brands&Bears, ne simtim mai mult decat responsabili sa va informam ca acest cont nu se mai afla in portofoliul nostru de anul trecut. Urmand un pas logic simplu, continuam si va spunem ca aceasta adaptare nu este facuta de Brands&Bears."
Conform unui comunicat al CNA, postul Realitatea TV a primit “somatie publica” pentru difuzarea unui spot publicitar la brichetele BIC. Spotul in cauza a incalcat prevederile referitoare la obligatia respectarii normelor ortografice, ortoepice si morfologice ale limbii romane.
Este vorba de dezacordul din comentariu: “Fiecare dintre brichetele noastre sunt supuse la peste 50 de teste de calitate”.
In plus, textul afisat “O bricheta cu caracteristici de siguranta pentru copii nu este o bricheta pe care copiii nu o pot actiona. Este o bricheta care nu poate fi actionata de cel putin 85% din copiii sub 51 de luni.” este ambiguu.
Update:
Precizarea agentiei Brands & Bears:
"[...] noi, echipa Brands&Bears, ne simtim mai mult decat responsabili sa va informam ca acest cont nu se mai afla in portofoliul nostru d