Omul de afaceri Mihai Iosub, 31 de ani, care a vandut anul trecut catre Vodafone Romania o retea de 55 de magazine, negociaza in prezent vanzarea integrala sau cedarea pachetului majoritar de actiuni de la o alta companie pe care o detine si care are ca obiect de activitate distributia de telefoane si accesorii GSM. Brandul retelei vandute, Totgsm, a ramas in proprietatea lui Iosub.
"In acest moment suntem in discutii cu cateva firme care sunt interesate de acest lucru. Acum, analizam solutia pe care o vom adopta: ori o preluare totala a operatiunilor din partea acestor companii, ori preluarea doar a 51% din compania noastra. In orice varianta, personalul si managementul va fi asigurat de aceeasi structura", a declarat pentru ZF Mihai Iosub. El nu a dorit sa ofere detalii privind numele companiilor cu care negociaza vanzarea sau a valorii estimate a tranzactiei.
Iosub a vandut anul trecut catre Vodafone o retea de retail GSM cu unitati in Bucuresti si alte 25 de judete (in special in Moldova), precum si operatiunile de contractare abonamente Vodafone, pastrand activitatea de distributie de telefoane si accesorii. Conform unor surse din piata, valoarea tranzactiei a fost de 3,5 mil. euro. Atat Iosub, cat si reprezentantii Vodafone au refuzat orice comentariu pe aceasta tema. "Eu am ramas (dupa tranzactia cu Vodafone Romania ? n. red.) strict cu activitatea de distributie, activitate care in acest moment este structurata in felul urmator: 5 depozite nationale in Iasi, Bucuresti, Brasov, Timisoara, Craiova) si 39 de agenti de vanzari care acopera 33 de judete. In primele 5 luni de activitate (octombrie 2007- februarie 2008) firma de distributie a realizat o cifra de afaceri de 7 milioane de euro, iar pentru anul 2008 avem target o cifra de afaceri de 50 de milioane de euro", a spus Mihai Iosub. Compania are in prezent 45 de angajati si va investi in ac