Bugatti a venit la editia din acest an a Salonului de la Geneva cu o bijuterie extrem de costisitoare, purtand semnatura casei Hermes. Proiectul reinvie legatura speciala pe care constructorul din Molsheim o are de aproape un secol, cu cei de la Herms. Totul a inceput pe vremea cand parintele marcii, Ettore Bugatti, isi comanda la Paris, la atelierele de pe Rue Faubourg Saint-Honore, conduse de Emile Hermes, seile pentru echitatie.
Apoi, prin anii 1920, pielea livrata de Hermes a inceput sa fi folosita la interioarele automobilelor Bugatti. Din punct de vedere tehnic, versiunea Hermes expusa la Geneva nu difera deloc fata de un Veyron “clasic”, insa diferentele sunt evidente din punct de vedere al aspectului sau, mai bine spus, al rafinamentului, atat la interior, cat si la exterior. Masina este vopsita intr-o combinatie de negru si bej, nuante care au fost folosite si la interior, sugerand legatura cu legendarul Bugatti Type 35, din 1924.
La exterior au fost folosite o serie de elemente distinctive, care sa faca legatura cu numele Hermes, folosind litera H, de la sigla casei pariziene. La interior, piele este combinata cu elementele din aluminiu si fibra de carbon. Nu lipsesc nici valizele special create pentru aceasta versiune, marcate, evident, cu sigla Hermes. Un Bugatti Veyron semnat Hermes costa 1,55 milioane de euro fara taxe, cu jumatate de million mai mult decat un Veyron… standard!
Mai multe stiri auto in AutoNews.ro Bugatti a venit la editia din acest an a Salonului de la Geneva cu o bijuterie extrem de costisitoare, purtand semnatura casei Hermes. Proiectul reinvie legatura speciala pe care constructorul din Molsheim o are de aproape un secol, cu cei de la Herms. Totul a inceput pe vremea cand parintele marcii, Ettore Bugatti, isi comanda la Paris, la atelierele de pe Rue Faubourg Saint-Honore, conduse de Emile He