Ministerul Transporturilor va face publica joi strategia de privatizare a CFR Marfa, dupa incheirea raportului intocmit de consultantul Deloitte.
Ministerul spera sa obtina cel putin un miliard de euro in urma privatizarii operatorului national de marfa.
CFR Marfa detine 8 centre comerciale de vinzari, 23 centre comerciale de productie; opereaza cu aproape 1000 de locomotive si peste 50.000 de vagoane. In patrimoniul CFR Marfa se afla si ultimele doua nave din flota comerciala a Romaniei (Mangalia si Eforie).
In 2007, CFR Marfa a raportat un profit net de 12 milioane de euro, la un nivel de venituri de peste 500 de milioane de euro. Ministerul Transporturilor va face publica joi strategia de privatizare a CFR Marfa, dupa incheirea raportului intocmit de consultantul Deloitte.
Ministerul spera sa obtina cel putin un miliard de euro in urma privatizarii operatorului national de marfa.
CFR Marfa detine 8 centre comerciale de vinzari, 23 centre comerciale de productie; opereaza cu aproape 1000 de locomotive si peste 50.000 de vagoane. In patrimoniul CFR Marfa se afla si ultimele doua nave din flota comerciala a Romaniei (Mangalia si Eforie).
In 2007, CFR Marfa a raportat un profit net de 12 milioane de euro, la un nivel de venituri de peste 500 de milioane de euro.