Lanţul francez a lansat „Tex“, marca proprie de îmbrăcăminte, cu care acoperă segmentul de preţ redus.
Lanţul francez de hipermarketuri Carrefour a lansat ieri marca proprie de articole de îmbră- căminte Tex şi vizează să atingă cu aceasta până la 70% din totalul vânzărilor de textile ale companiei. Îmbrăcămintea - pentru copii, femei şi bărbaţi, în gamele sport, casual şi lenjerie intimă - este realizată de producă tori de textile din România, Turcia şi mai multe state din Asia, toţi agreaţi de grupul Carrefour.
„Producătorii de textile din România furnizează articole de îmbră- căminte în toate magazinele noastre din lume“, a explicat Jacobo Caller Celestino, directorul general al Carrefour România. Hainele comercializate sub marca proprie a Carrefour sunt chiar şi de zece ori mai ieftine faţă de mărcile „populare“ şi concurează la preţ hainele importate din China şi Turcia.
Recent, mai mulţi comercianţi de astfel de articole de îmbrăcăminte din Braşov se plângeau că deschiderea unui hipermarket Carrefour în oraş le-a diminuat semnificativ vânzările, iar în unele cazuri i-a dus la faliment. Potrivit lui Celestino, marca Tex va reuşi, într-un an, să acopere 70% din vânzările de textile ale magazinelor Carrefour şi va însemna jumătate din veniturile generate de produsele sub marcă proprie.
Alte mărci proprii ale Carrefour sunt „No. 1“, pentru produse de bază, „Reflets de France“ pentru specialităţi alimentare importate direct din Franţa şi „Bluesky“ pentru produse electrice şi electrocasnice. Şi alţi retaileri de la noi comercializează articole de îmbrăcăminte sub marcă proprie, de exemplu lanţurile de cash&carry Metro şi Selgros.
REAMENAJARE
Artima devine Carrefour
Express Carrefour România va investi în acest an circa şase milioane de euro pentru reamenajarea celor 21 de superm