Constructia pasajului Basarab a paralizat traficul in jurul celei mai mari gari din Romania. De joi, se lucreaza pe aproape toate strazile din zona si mai multe linii de tramvai si autobuz au fost suspendate din cauza santierelor, transmite Pro Tv.
Cel putin un an de acum inainte, cei care au un tren de prins ar face bine sa ia metroul pana la gara. Soseaua Nicolae Titulescu este intesata de utilaje. Numeroasele masini isi fac loc cu greu pe liniile de la tramvai, care au fost suspendate pe durata lucrarilor.
Drumul spre gara, de la Piata Victoriei si dinspre Bucurestii Noi, e un chin. Acum se ajunge la gara doar prin fata ei, pe la coloane. Celelalte zone de acces sunt blocate de sapaturi.
Pasajul Basarab va avea doi kilometri si va lega sectoarele 1 si 6 si, teoretic, va fi gata anul viitor.
Constructia pasajului Basarab a paralizat traficul in jurul celei mai mari gari din Romania. De joi, se lucreaza pe aproape toate strazile din zona si mai multe linii de tramvai si autobuz au fost suspendate din cauza santierelor, transmite Pro Tv.
Cel putin un an de acum inainte, cei care au un tren de prins ar face bine sa ia metroul pana la gara. Soseaua Nicolae Titulescu este intesata de utilaje. Numeroasele masini isi fac loc cu greu pe liniile de la tramvai, care au fost suspendate pe durata lucrarilor.
Drumul spre gara, de la Piata Victoriei si dinspre Bucurestii Noi, e un chin. Acum se ajunge la gara doar prin fata ei, pe la coloane. Celelalte zone de acces sunt blocate de sapaturi.
Pasajul Basarab va avea doi kilometri si va lega sectoarele 1 si 6 si, teoretic, va fi gata anul viitor.