Mai mult de jumatate din respondenti au afirmat ca securitatea informatiilor financiare reprezinta un factor decisiv pentru a face anumite achizitii, potrivit eMarketer. In plus, doua treimi din cei chestionati s-au aratat incantati de faptul ca nu a fost nevoie sa introduca date financiare persoanle pentru a face cumparaturi online.
Consumatorii declara ca ceea ce-i influenteaza in luarea unei decizii atunci cand au de ales intre doi comercianti care ofera acelasi produs la acelasi pret sunt metodele de plata si securitatea in care se desfasoara aceste plati, releva studiul PayPal, organizat de JupiterResearch.
“La momentul actual, una din cererile consumatorilor care fac cumparaturi online se refera la securitatea informatiilor acestora, iar comerciantii trebuie sa raspunda acestei nevoi experimentale foarte rapid, usor si cu grija”, opineaza Cliff Hopkins, director al serviciilor de comert PayPal.
Astfel, 55% dintre intervievatii acestui studiu au declarat ca principalul motiv pentru care fac achizitii pe Internet este acela ca li se accepta ce metode de plata doresc sa faca, iar 54% sunt de acord sa cumpere din segmentul online daca informatiile lor sunt pastrate secrete si securizate.
De asemenea, 31% dintre respondenti achizitioneaza produse de pe Internet daca beneficiaza de anumite discounturi, si 17% daca le sunt oferite servicii de PayPal (serviciu e-commerce care permite plata sau transferul de bani prin Internet) sau asemanatoare acestuia, dezvaluie cercetarea JupiterResearch.
Parte din respondenti – aproximativ 13% dintre acestia – au spus ca, inainte sa se hotarasca ce vor cumpara de pe un site, iau in considerare metodele de plata pe care le accepta comerciantii respectivi si doar 4% fac acest lucru in timp ce cauta anumite produse.
Asadar, vanzatorii care nu dau posibilitatea consumatorilor de a folosi pr