La Geneva, Jaguar a adus o versiune mai rapida a coupe-ului sau sportiv XK. Masina a primit numele XKR-S si ofera pasionatilor de viteza iubitori ai luxului britanic - care sunt si jucatori de golf, spun unii - nu mai putin de 280 de km/h daca pedala acceleratiei ramane la podea pentru o perioada mai lunga. Asta in face mai rapid pe Jaguar XKR-S cu 30 de km/h fata de coupeul de serie XK.
Viteaza superioara inseamna in acest caz suspenii mai joase si mai tari, profilul devenind astfel mai aerodinamic. Toate au pretul lor, asa ca XKR-S costa 120 de mii de euro in varianta de baza, cu 25 de mii mai mult decat XK. Totusi, coupe-ul supersportiv al este "Jaguar in cea mai buna zi a sa" in opinia unui dintre directorii executivi, Mike O'Driscoll.
De aceasta masina nu se vor putea bucura decat 200 de soferi norocosi si bogati pentru ca atat numara productia totala a XKR-S-ului. Jumatate din aceste masini vor lua drumul Germaniei, o piata "axata pe viteza", declara Mike O'Driscoll. Restul masinilor vor ramane tot in Europa.
Integral in StiriAuto.ro. La Geneva, Jaguar a adus o versiune mai rapida a coupe-ului sau sportiv XK. Masina a primit numele XKR-S si ofera pasionatilor de viteza iubitori ai luxului britanic - care sunt si jucatori de golf, spun unii - nu mai putin de 280 de km/h daca pedala acceleratiei ramane la podea pentru o perioada mai lunga. Asta in face mai rapid pe Jaguar XKR-S cu 30 de km/h fata de coupeul de serie XK.
Viteaza superioara inseamna in acest caz suspenii mai joase si mai tari, profilul devenind astfel mai aerodinamic. Toate au pretul lor, asa ca XKR-S costa 120 de mii de euro in varianta de baza, cu 25 de mii mai mult decat XK. Totusi, coupe-ul supersportiv al este "Jaguar in cea mai buna zi a sa" in opinia unui dintre directorii executivi, Mike O'Driscoll.
De aceasta masina nu se vor putea