Consiliul Director al BRAT propune, in urma sedintei sale de joi seara, o serie de schimbari in propriile regulamente, care sa raspunda la o serie de probleme aparute in ultima vreme atat in zona presei scrise, cat si pe Internet. Propunerile consiliului vin, pe de o parte, in urma unei scrisori adresate de Catalin Tolontan, prin care acesta reclama metodele mai putin ortodoxe prin care isi negociaza publicitatea grupurile de presa, iar pe de alta parte in urma unui scandal legat doua site-uri dedicate femeilor.
Tolontan publica, vineri, pe blogul sau propunerile Consiliului Director in urma scrisorii sale, in timp ce directorul Media Pro Interactive, Orlando Nicoara, publica pozitia CD al BRAT in privinta disputelor legate de siteurile feminis.ro si eastrolog.ro.
Propunerea CD al BRAT publicata de Tolontan urmeaza sa fie discutata in Adunarea Generala a Biroului de Audit a Tirajelor, spre sfarsitul acestei luni. Ea vizeaza, in primul rand, includerea in statutul BRAT a unui nou obiectiv, potrivit caruia "membri BRAT vor realiza recomandari cu privire la tranzactionarea spatiului publicitar si vor lua decizii referitoare la acestea, pe baza rezultatelor furnizate de asociatie."
In al doilea rand, se urmareste includerea in regulamentul de functionare a institutiei a unei prevederi potrivit careia membrii BRAT nu vor incuraja practicile de tranzactionare a spatiilor publicitare, atat in presa scrisa, cat si in online, care nu sunt auditate sau masurate prin sistemul BRAT.
"Un semnal clar"
Tolontan reclamase, intr-o scrisoare adresata miercuri Consiliului BRAT, faptul ca grupul Pro ar folosi de metode incorecte si neconforme in negocierea spatiilor publicitare, corelandu-le pe cele de pe statiile TV cu cele din publicatiile grupului de presa conex. Scrisoarea urmeaza sa fie discutata astazi in Consiliul Director a