- Politic - nr. 52 / 14 Martie, 2008 Circul cu taxa, o data de poluare, alta data de mediu, acum de auto nu este altceva decat o stradanie disperata a guvernului Tariceanu, pe de-o parte, sa stranga cat mai multi bani la buget, de la contribuabili, si, pe de alta, sa protejeze interesele importatorilor auto, de care premierul se simte atasat. Balbaielile nenumarate, circul declansat la Comisia Europeana cu aceasta taxa nu face altceva decat sa demonstreze incapacitatea acestui Guvern, care, in stradaniile sale de a se mentine la putere, luand masuri populiste, se vede nevoit sa caute surse de finantare pentru a acoperi gaurile din buget, ca urmare a indexarilor salariale, justificate sau nu, a cresterii pensiilor, care, fireste, trebuiau sa ajunga la un nivel care sa asigure supravietuirea pensionarilor etc., un buget care, pe de alta parte, vitregeste segmente importante, precum sectorul medical, din care, medici si asistenti pleaca cu sutele in alte tari, satui pana peste cap de promisiunile guvernantilor nostri. Daca aceasta taxa auto nu este altceva decat bagatul mainii statului in buzunarul omului, si nu este singura modalitate de a jecmani bietul roman, care este nevoit sa plateasca statului, din veniturile modeste pe care le realizeaza, ma refer la majoritatea romanilor si nu la imbuibatii zilei, taxe peste taxe. Se pare ca sunt circa 300 de asemenea biruri pe capul romanilor, iar guvernantii au, totusi, grija ca lor sa le mearga bine, dovada majorarile de salarii ale lor si ale functionarilor de stat din preajma lor, unii cu salarii indecent de mari. Se pare ca, referindu-ne la taxa, sa zicem de mediu, pentru ca, pana la urma, ea este izvorata din aceasta dorinta de a avea bani mai multi pentru protectia mediului si descurajarea punerii in circulatie de masini care polueaza serios, s-a gasit o noua formula, vehiculata in mass-media, respectiv sa se platea