Anul acesta Festivalul International Cannes Lions ajunge la cea de-a 55 a ediţie. Dacă faci parte din comunitatea celor mai buni specialişti, fie că sunt consacraţi sau juniori, din domeniul comunicării atunci nu poţi rata prezenţa la cel mai important eveniment la nivel mondial dedicat fascinantei lumi a publicităţii. Anul acesta Festivalul International Cannes Lions ajunge la cea de-a 55 a ediţie. Dacă faci parte din comunitatea celor mai buni specialişti, fie că sunt consacraţi sau juniori, din domeniul comunicării atunci nu poţi rata prezenţa la cel mai important eveniment la nivel mondial dedicat fascinantei lumi a publicităţii.
Publicitatea se poate înscrie în categoria industriilor celor mai dinamice, fiind mereu în căutare de noi soluţii şi evoluând cu o viteză surprinzătoare. E un domeniu în care nu poţi exista fără inovaţie, originalitate, creativitate şi, nu în ultimul rând, fără să fii prezent la cele mai importante reuniuni dedicate comunicării. Totuşi poate fi de ajuns să fii văzut la Cannes Lions, numele acestui festival fiind cel mai răsunător din industrie. Poţi lipsi la altele, însă pe acesta nu ai voie să nu-l bifezi dacă vrei să ţii pasul cu liderii industriei. La nivelul la care a ajuns festivalul în prezent se poate spune că o săptămână, căci aceasta este durata dedicată evenimentului, nu mai e de ajuns pentru a putea parcurge tot ceea ce îţi oferă în termeni de informaţie, seminarii, lucrări, competiţii şi entertainment.
Ca în fiecare an, Festivalul Cannes Lions se reinventează şi se îmbogăţeşte cu noi secţiuni, seminarii şi workshopuri dedicate. Ajungând acum la 10 secţiuni de premiere şi cu un program de seminarii tot mai extins şi workshopuri focusate pe subiecte de media, producţie şi creativitate ediţia de anul acesta a FestivaluluiCannes Lions promite să fie o experienţă mai incitantă ca oricân