Initiatorul actiunii
Fundatia PRAIS a fost înfiintata în anul 2002 de catre compania PRAIS Corporate Communications, pentru a contribui si sustine dezvoltarea de proiecte CSR în domeniul educatiei tinerei generatii, protectiei mediului si sprijinirii culturii. În luna octombrie 2006 a fost lansat programul „Milioane de oameni, milioane de copaci” care se va desfasura pe o perioada de cinci ani. PRAIS Corporate Communications este o companie de consultanta în comunicare integrata si relatii publice, înfiintata în anul 1996. Din portofoliu sau de clienti fac parte: Amway, Kraft Foods România, PepsiAmericas, Star Foods – PepsiCo, Lockheed Martin Maritime Systems & Sensors, URSUS Breweries – subsidiara a SABMiller plc, Philip Morris România, Danone PDPA România, Lafarge România, Smithfield Foods, Nestlé România, Asociatia Româna a Cafelei, Syngenta, UPC. În anul 1999, firma PRAIS Corporate Communications a primit recunoasterea internationala la Tokyo, când a fost premiata de catre IPRA (International Public Relations Association), cu Premiul „IPRA Golden World Award” pentru cel mai bun program de responsabilitate sociala si „IPRA Grand Prize” pentru cel mai bun program de relatii publice la toate categoriile.
Retrospectiva
La nivel national, în cadrul primei editii a programului „Milioane de oameni, milioane de copaci”, s-au înscris: 114 companii, institutii, organizatii guvernamentale si non-guvernamentale, care au plantat în numai 3 luni 147.332 copaci si 96.513 plante prin actiunile a 17.638 voluntari. Programul este recunoscut oficial de United Nation Environment Programme (UNEP) si a fost nominalizat în 2007 la sectiunea programe CSR de mediu, în cadrul competitiei sale internationale de „IPRA Golden World Awards”.
Totul despre concurs
Calendarul anual al activitatilor de plantare de copaci si plante prin voluntariat cuprinde doua cam