Anul trecut, consumul la nivel local a ajuns la 87,7 ml de pasta de dinti pe cap de locuitor, adica mai putin de doua tuburi Colgate-Palmolive spune ca nu va renunta la brandurile locale Super Cristal, Norvea si Damaris, dupa ce a anuntat inchiderea fabricii din Brasov. Acestea vor fi produse in Polonia.
Colgate-Palmolive afirma ca vrea sa-si intareasca pozitia pe piata locala, pe care va activa in curand doar prin importuri.
"Toate brandurile Colgate-Palmolive Romania, incluzand Super Cristal (pasta de dinti), Norvea (crema) si Damaris (crema de ras) vor fi in continuare disponibile pe piata romaneasca. Avem cote de piata solide, afacerea la nivel local este sanatoasa si pe un trend ascendent, iar noi vom continua sa investim in promovare si in dezvoltarea echipei comerciale. Angajatii Colgate-Palmolive din sediul central al companiei din Bucuresti nu vor fi afectati de decizia privind fabrica din Brasov", a declarat Thomas DiPiazza, purtator de cuvant al companiei americane Colgate-Palmolive.
Colgate-Palmolive, cel mai mare producator de pasta de dinti la nivel mondial, este numarul unu pe piata locala de profil, pe care activeaza cu brandurile Colgate si Super Cristal. Potrivit datelor companiei de cerce-tare de piata Nielsen din 2007, Colgate este brandul cu cea mai mare cota de piata atat in volum, cat si in valoare.
La randul sau, Super Cristal, brand creat de Colgate-Palmolive doar pentru piata romaneasca, detine locul trei pe piata, dupa vanzarile in volum, fiind depasit de Bled-a-Med (din portofoliul Procter & Gamble). Piata de pasta de dinti este estimata de Nielsen la aproape 40 mil. euro la nivelul anului 2007.
Anul trecut, consumul la nivel local a ajuns la 87,7 ml de pasta de dinti pe cap de locuitor, adica mai putin de doua tuburi, potrivit calculelor ZF pe baza datelor Nielsen.
Saptamana trecuta, grupul americ